tysdag 20. oktober 2009

Cardiff





På laurdag reiste eg å Julie (ei av dei eg bur me ja) ein tur te Wales. Skulen arrangere
forskjellige tura rundtom i løpet av året, å detta va dan fyste. Å so klart me vett me på sånt!
So då fekk me power-sett oss rundt i Cardiff, å eg trur me fekk me oss da viktigaste.
Me va no jaffal veldig fornøygd me dagen!
Øverst e da bilde frå havne, so va veldig heit me dan store sylv-stakjen me vatn nerøve,
å ringen av søyle dedikert te Roald Dahl.
So råkk me teåme ein mojito på Hard Rock Cafe, (so dei ôg tydelegvis har)
ein STERK mojito, klokko halv tre på dagen, omtrent utan mat å søvn,haha, før me
sjekka ut ka slotte i byen hadde å by på. So då va jo stemningen sett.Veldig humoristisk...
-Men da va eit utrule lekkert slott!! Sånn ekta classic-style me vollgrav å alt!
Å 2000 år gammalt. Skikkele kult!
So ja-Cardiff kan lett anbefalast!!

2 kommentarer:

maritn sa...

Kaatentur te Cardiff!

2000 år faktisk. Ikkje 200. Ikkje 1000. Men 2000. Eg vett litt svimmel kjenne eg.

Kippiz sa...

Ja ganske so vilt!!